Joghurtos túrótorta

2013. április 21., vasárnap

     Gyerkőcöm első szülinapjára készítettem el ezt a finom tortát. Mivel még rendesen le van korlátozva, hogy mit ehet, ezért csináltam Neki egy olyan tortát, aminek a hozzávalóit eheti, és nem tolong benne a rengeteg cukor sem.
Éccsanyám természetesen rendelt egy tortát, "legyen valami rendes süti is" címszóval, de mindenkivel megkóstoltattam. Még én is meg voltam lepődve, a "jó ez, TE!" mondattól.  De tényleg jó!

     A piskótájának az elkészítését megtalálod a Piskóta bejegyzésben. Hosszú volt a nap, nem írnám le megint:)!

A krém pedig pofon egyszerű, gyakorlattal nem rendelkező, kezdő háziasszonyok is pikk pakk elkészítik.

Hozzávalók:
- 500 g túró
- 250 g natúr joghurt
- 4-5 ek nyírfacukor (helyettesíthető más cukorral is)
- 2 banán
- esetleg kiskanál citrom leve

A  túrót és a joghurtot habverővel összekevered, majd apránként cukrozod. Azért írom azt, hogy apránként, mert mindenki maga döntse el, hogy mennyire szereti édesen a tortát.
Ha szeretnéd, kis citrom levet is csepegtethetsz bele, az íze kedvéért...én most kihagytam, mert elfelejtettem venni:).
A banánokat apró kockára vágod, és a háromnegyedét bele kevered a masszába. Ezt a cuccost rákanalazod a piskótára, és egyenletesen eloszlatod rajta. A tetejét megszórod a maradék banánnal, és bevágod a hűtőbe.

     Ez a torta nem csak gyerkőcöknek kiváló, de azok az anyukák is bátran tolhatják az arcukba, akik a szülés utáni zsírtömeggel fighting- olnak. Zsírszegény túróból, és joghurtból kell készíteni, és adhatsz az érzésnek!
 Természetesen ezt is, mint az eddigi összes receptet, cukorbetegek fogyaszthatják, feltéve, ha a banán nem túl érett. Cukorbetegség esetén próbálj meg zöldebb banánt beszerezni, vagy más gyümivel helyettesíteni!!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

ZABirodalom Copyright © 2013