Regenoros menü Tupival, avagy Zsófi belefogy a kádba!

2021. augusztus 2., hétfő

 Az van nagyon megtáltosodtam, és hosszú kihagyás után ma már a második bejegyzésemet olvashatjátok!

Szóval említettem vala, hogy Zsófinak hasfala dagad, ami tovább így nem maradhat. Igazából baromira kihíztam a kádat, majdnem sírtam, mikor azzal szembesültem, hogy pár kiló múlva a katasztrófavédelemnek kell kiemelnie onnan. Jó, panel kád..alapból kicsi, de olyan voltam benne, mint egy Dzsabba remake.

Rengeteg diéta van a hátam mögött...rengeteg!! Karanténos időszak alatt az egy nap egyszer evés művészetét gyakoroltam, minek plusz 15 kilót köszönhetek. 

Már többször mondták nekem, hogy próbáljam ki a regenort, viszont nekem ez a zsírt kell enni elég meredeken hangzott. De elkezdtem utána olvasgatni, és kiderült számomra, hogy ha mindent betartok, működhet is. Meg több ismerősöm dícsérte, használt neki..max hízok még 15 kilót...a kádat már úgyis kihíztam...

Rendeltem, szereztem szponzort, felvérteztem magam a sikerhez szükséges mindennel is! 

Az első héten nem mertem mérlegre állni, mert nem akartam szembesülni azzal, hogy 9 év alatt felfogyókúráztam magamra majdnem 40 kilót ...de a második héten már csak-csak motoszkált bennem a gondolat, hogy "hülyegyerek, ha nem állsz rá, nem tudod, hogy mennyire működik"! Erőt vettem, és ráhámpáltam magam arra a $##&@*"...szóval megmértem magam, és szembesültem azzal, hogy bizony 9 év alatt felfogyókúráztam magamra makdnem 40 kilót. Mi tagadás, rendesen megszomorodtam, de adott egy kellő pofánvágást is. 

Most ott tartok, hogy 2,5 kilót már leszenvedtem magamról 1 hét alatt...jó, szenvedni végre nem kellett, mert napi 3 étkezés, és baromi finomakat eszek! Sportizok is picit, minden nap felülök a repülőre...helyett a szobacangára. Hű paripám, csak már döglődik, kell másik 😱😅.

Említettem azt is, hogy ráfüggtem a Tupperware cumókra. Mindjárt mutatok pár képet, ami demonstrálja, hogy miért, de először elmesélem, hogy mit is fogunk enni a kövi napokban. 

Zabot sajnos nyomokban sem fog tartalmazni...azt nem engedi a kúra.

Szóval egyszer csináltam párolt lilakáposztát az anyutól tegnap kapott kacsához. Ez volt a mai vacsim. A lilahagymát tupis turbóaprítóval felszecskáztam, libazsíron elkezdtem dinsztelni, majd a legyalult lilakápit is hozzá dobtam. Ízesítettem sóval, borssal, őrölt köménnyel és negyedannyi édesítővel, mert kb ez az egy természetes édesítő aminek nem kapok rosszullétet az ízétől. Xilitet nem szabad..csak null kalóriásat. 

Másodszor, van nekem egy tupis Ultra Pro nevű jó nagy polytupper műanyagom, amiben oldalast sütöttem. Tombolán nyertem. Életem legjobb nyereménye. Kicsit kikentem az alját zsírral..nem azért, mert amúgy leragad, hanem azért, hogy tuti meglegyen az a muszáj zsírmennyiség 😆. Olmlós, szaftos, legfinomabb oldalast sütöm benne.

Harmadszor pedig paradicsomos káposztát csináltam holnapra. Mostanában azt sokat főzök, mert ezzel az oldalassal valami fenomenális. És akciós volt a boltban az oldalas, mindjárt vettem is 2 kilóval, vagyis annyit kértem, de 2,30 lett, maradhat? Nem baj mondom, majd berakom a felét fagyóba.

Háhhá, most látjátok szemetekkel magatok előtt, hogy zacsiban bevágom a fagyasztóban, aztán jónapot. De nyilván nem. Vannak nekem tupis fagyasztós dobozaim, amikben nem áll össze jégtömbbé amit bele raktam. A gyümi pereg, a kockázott hús kockánként fagy. Ezt az oldalast bele tekertem egy kis dobozba, így negyede helyet foglal, mint amit amúgy foglalt volna egy zacsiban. 

Szóval ez volt ma!

Ha az olvasók közt van aki regenorozik, várom tapasztalatait. Nem azért mert terítem az árut, nem terítem, csak őszintén érdekel a dolog😁❗

Ha az olvasók közt van aki szereti a minőségi újrahasznosított öko műanyagtermékeket, vagy a verhetetlen pengéket, csatlakozzon a csoporthoz! Ott is én vagyok, szóval a stílus hasonló, nem vagyok hajlandó okádni magamból a sablonos marketing dumákat. Ez nekem kikapcsolódás, hobbi, szeretem dolog, nem pedig a meggazdagodás reménye.

Szóval gyertek 🤣❗

https://www.facebook.com/groups/405927033976331/?ref=share

És most jöjjenek a képek ❗









Ugye milyen szupiiiiiii????

Na majd még jövök mit főztemmel, meg részeredményekkel!







0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

ZABirodalom Copyright © 2013