Csináljunk cukkíni sajtot!

2021. augusztus 16., hétfő

Az van, hogy eléggé szeretem a sajtot. Vagyis inkább az ételeket, amikre kell rakni sajtot. 
Lassan egy hónapja regenorozom, és meglepően jól bírom a satnélküliséget, de tegnap becsípődött, hogy ki akarom próbálni a cukkíni sajtot. Amolyan mi bajom lehet alapon...🤷😅

Hozzávalók:
300 g cukkíni
1 dl kókusztejszín
2 ek állati eredetű zsír (a minap készített kacsát használtam)
1 gerezd fokhagyma (elhagyható, vagy helyettesíthető lilahagymával, snidlinggel, köménnyel- nem szeretem a köményt,stb.)
6 ek étkezési zselatin (állati eleredetű)
1 ek 100%-os citromlé

A cukkínit meghámozzuk, felkocházzuk. Kevés vízzel, sóval megfőzzük. Még melegen hozzáadjuk a többi összetevőt, és leturmixoljuk. Nekem a thermomixerem ilyenkor nagy segítség.
Micsoda mák, vannak Tupperes pudingtanoncaim, amibe beltöltöttem a cukkínis gezemicét, majd elraktam a hülytőbe. 
Ma reggel pedig fogtam egyet, kipattintottam, és megkóstiztam.
Nem lett rossz...nem lett rossz. Nem sajt. De ha nem is sajtot várunk tőle, akkor kifejezetten jó kis kiegészítése a reggelinknek!

Aki szeretne az ökonet webshopba regisztrálni, és kipróbálni a regenort..vagy a slim 40et, vagy a sok vitamin egyikét (totális bőség zavara, én most a sampont és balzsamot tesztelem épp az ekcémás fejemmel), keressen fb-on, vagy a zsofybofy@gmail.com- on!


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

ZABirodalom Copyright © 2013