Ha már Kacsa, legyen kövér! Avagy soha többet nem veszek boltban zsírt!

2021. augusztus 14., szombat

Az van, hogy augusztus 18.-án lesz kereken egy hónapja, hogy REG-enor kúrára raktam magam. Ez idő alatt lement 4,5 kg (az első héten nem álltam mérlegre, a kiinduló állapotot nem tudom), jobb lett a közérzetem ( tényleg jobb lett, már nem vagyok olyan mint a 🍒öm, és kipihentebben érzem magam. A bőröm bakker bársonyosabb lett, és a narancsbőröm is drasztikusan lecsökkent. A narancsbőr amúgy is kiborított, mert tök sokáig nem volt, hiába voltam jókövér. Aztán pár éve egyszer csak az is lett. Nem elég nekem a pajzsmirigybajom, persze, jöjjenek a narancsok is....nah mindegy 🤷.
Amúgy igen finomakat eszem egy hónapja. Mindent zsírban sütök, amitől huuuu, de finom leeeesz! Aztán olvastam valahol, hogy a bolti zsírban lehet tej...neeee, mondom neeeee, már miért lenne benne...de megnéztem, és ott volt kerek perec, hogy tejet tartalmazhat...jajj mondom, az úristókátokat, velem nem 👩‍❤️‍👨tok ki, megoldom.
Szóval ma vettem kacsahályat. Kitollaztam...mert persze ki kellett tollazni...felkockáztam, és beraktam a Tupperware ultra pro "kacsatálamba". 

A sütőt 150 fokra előmelegítettem, és tetejével együtt bedobtam kb 1,5 órára.
Amint az idő letelt, kiszedegettem a darabokat a tetőbe, amit visszapattintottam a sütőbe. 
A keletkezett zsírt leszűrtem, és légmentesen (meg cseppmentesen is) záródó tálba tettem. 
Végül nagyjából fél óra alatt a töpijeink is tökéletesek lettek! A maradék zsírt leszűrtem, a töpörtyűket pedig papírtörlőkendőn kihűtöttem!
Mivel sütőben készült, hozzáadott zsírt nem tartalmaz 🤣🤣❗
Regenor vagy Tupperware ügyében keresstek bátran!


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

ZABirodalom Copyright © 2013