Élet a ZABirodalmon túl!

2021. augusztus 2., hétfő

Hello mindenki, ki ezt a kis blogocskát továbbra is szereti, olvassa, használja!

Érdekes, hogy bár évek óta nem írtam semmit (ide 😅🤣), de továbbra is egész sokan olvassák amiket én ide virítottam. Ez tök jó érzés, mert sikerült alkotnom egy kis "maradandót"!

De ha már itt vagyok, azt azért be kell vallanom: vissza híztam 🤣❗Tudom...tudom...rém kellemetlen, de legalább tök előről tudok egy tök jónak tűnő diétát kipróbálni. 2 hete belevágtam a REG-enor kúrába, mert nem csak a blog múlt lassan 9 éves, hanem én is pont ennyivel lettem öregebb, de legalább egy pajzsmirigy alulműködéssel gazdagabb. Úgyhogy most nem csupán fogyni kell valahogy, de az egészségem is helyre kell dobjam. Aztán ez jónak tűnik, már 2,5 kg lement. Nem mondom, hogy mennyi van vissza..sok😅

Amúgy képzeljétek, annyi minden történt velem az évek alatt, hogy csak kapkodtam a fejem. Volt pár munkahelyváltásom, kerestem az utam. Lett még egy diploma, mert miért ne. Aztán úgy tűnik, hogy még idén elkezdem az anyakönyvvezető képzést, amitől kicsit parázok, de ez is új inger.

Volt főzőműsorom is. Aztán már nincs, mert persze pont most döntött úgy a helyi TV, hogy nem tudják fenntartani...mármint az egész helyi csatornát, nem engem😅...na de így jártam, viszont tök jó élmény volt. Megsütöttem a zabpelyhes almás pitét...jól ki voltam röhögve, továbbra sem tudják, hogy mi a jó.

Valamint nem utolsó sorban ráfüggtem a Tupperware termékekre. Tudtam, hogy jók, de aztán teljesen elragadtattam magam tőlük. 

https://www.facebook.com/groups/405927033976331/?ref=share

Itt, ha szeretnétek csatlakozhattok a kis csapatomhoz. 

Mondtan, hogy magával ragadott, és ami szerintem nagyon jó, azt sosem tudom megtartani magamnak 🤣❗

Szóval öregebb lettem, kövérebb lettem, betegebb lettem, meg Tupperware csoportvezető 🥳🤣❗

Erről a REG-enorról meg még referálok, hogy milyen. 

Pux pux




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

ZABirodalom Copyright © 2013