Töltött tök regenorosan

2021. augusztus 7., szombat

Már említettem, hogy harmadik hete élek regenorosan, így egyre több zöldséget csempészek az étkezésekbe. Mert hát ugye fontos a zsírbevitel, de még fontosabb, hogy ahhoz a 30g zsírhoz/étkezés jó sok zöldség menjen. 
Az a nagy helyzet, hogy annó évekig ettem a csirke rizs brokkoli szentháromságot, ezért engem ezekkel már a Világból ki lehet kergetni, ahogy az egyéb mirelit zöldségkörettel is. Nincs mit szépíteni, megutálltam, ahogy a csirkemellet is. Így azért elég nehéz egy hónapokig tartó diétát vigyorogva végigtolni.
Pont ezért tetszik nekem ez a regenor...nem ragaszkodunk a csirkemellhez, hanem olyan húst eszünk, amit épp megkívánunk. Mértékkel, de az már nem kihívás 😆!
Tegnap ebédre a töltött tököt választottam, mert imádom sok tejföllel, sajttal...de hát ugye a regenor lemondásokkal jár, így semmi sajt...meg semmi tejföl...de leleményes ember a magyar, nyomtat a tetejére sűrű kókusztejszínt 🤔😆!
Szóval megborotváltam egy jó nagy tököt. Tényleg borotváltam, mert van nekem tupis hámozóm ( mit nem mondok 🤣), amivel csak úgy lesuhintgattam a tökömet. Ménkűre utálok tököt pucolni, mert utána olyan hülye érzésű lesz a tenyerem...rászárad egy réteg, vagy kiszárad, mittom én, de nem tudom lemosni, és ideges leszek tőle. Na most csak lefektettem a rugalmas vágólapra, és szépen leborotváltam. Minimális időt töltött a kezemben, és nem is pararoltam a farigcsálással.
Besóztam, rátettem az ultraprom felfordított fedelére.
Zsíron pirítottam egy turbóaprítóval felszecskázott hagymát, dobtam rá  fél kg darált húst, sót, borsot, fokhagymát, pirospaprikát, kevés vizet, és összerottyantottam. Nem magam, a perkeltalapot 😅. Kb. 10 perc után dobtam hozzá kevés bulgurt. Kb egy csészével. Főztem kb 5 percet, majd az egészet átkanalaztam a tökbe. 
Mondtam, hogy a tököt azt kibeleztem? 
A tököt előzőleg kibeleztem 😆❗
Miután átkanalaztam, a tetejét meglocsoltam sűrű kókuszzejszínnel. Cocomasst használtam. Baromi jó.
A fedőre ráraktam az ultrapro alját, majd 20 percet sütöttem a 200 fokra előmelegített sütőben. Utána fedés nélkül még 10 percet.
Istenkirálycsászár finom lett❗❗
Hozzávalók:
1 nagy tök
1 kanál liba/sertés/kacsa/mangalica zsír (kókuszolaj, sima olaj, bármi olaj regenor alatt nem lehet)
0,5 kg darált sertés
1 fej vöröshagyma
1-2 gerezd fokhagyma
Só, bors, őrölt pirospaprika
1 csésze bulgur
200 ml cocomass

Próbáljátok ki, megéri! És most tök is van dögivel!
Kukkantasatok be a tupis csoportomba is, ott mindig mutatom az aktuális jóárasításokat! Aki most belép, ajándéksorsoláson is részt vesz🍀🎲❗



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

ZABirodalom Copyright © 2013