Almás- túrós zabkása

2014. április 7., hétfő

     Az utóbbi időben több okból elhanyagoltam a blogot is, és az új receptek kisilabizálását is. Ezen okokat nem részletezném, maradjunk annyiban, hogy így jött ki :).
Viszont a fogyókúra nem állt meg, és enni kell, úgyhogy kipróbáltam egy zabkását, ami annyira finomra sikerült, hogy vétek lenne nem megosztani Veletek.
Elkészítése gyors, és pofon egyszerű, ráadásul nem kell bele valami sok alkatrész. Ami szipiszupi, mert az ember pénztárcája nem feneketlen....:)


Hozzávalók:
- 30-40 g zabpehely
- 100 g zsírszegény túró
- 1 db alma
- kevés citromlé
- bármilyen édesítő alkalmatosság (nyírfacukor, stevia, édesítő, kókuszvirágcukor stb. )
- fahéj
- víz

   


     Először is fogod a müzlis táladat, nagyobbacska bögrédet...mindegy, lényeg, hogy mély legyen, és elférjünk benne. Beleöntöd a zabpelyhet, majd hozzá adol annyi vizet, hogy ellepje. Kb. 2 egész percre bedobod a mikróba. Amíg a mikró megy (fél szemed rajta, hátha kifut), az almát lereszeled.
Ha a mikró leállt kiveszed a zabpelyhet, majd hozzá adod a reszelt almát és a túrót. Édesíted ízlés szerint, megszórod fahájjal, és facsarsz rá kb. 1 kk. citromlevet. Jól összekevergeted, majd ha kicsit hűlt, nagy boldogan bekebelezheted!! :)
    Az élmény felér egy Isteni almáspitével. Bátran ajánlom reggelinek, vagy akár uzsonnának (ha uzsi, akkor kevesebb zabpehellyel, vagy pedig zabkorpával készítsed)!
Kalóriatartalma a mennyiségektől függően 300-350 kcal között mozog.

5 megjegyzés:

Unknown írta...

Örülök, hogy hallatsz magadról :-)
Igaz én is eltűntem alaposan, de azért dolgozok még a kalóriák ellen :-) Számomra megfelelő eredménnyel.

Ez a zabos cucc (szintén) nagyon jó anyag, hasonlókat reggelizek már évek óta, és pont így vízzel, a tejjel nem vagyok nagyon jóban. Egyéb tejtermékekkel igen:-)
Túróval még nem próbáltam, viszont nagyon bejött nekem, naranccsal, és egy-két:-) kocka jófajta étcsokival.
Cukorfélét sose teszek bele, elég a gyümölcs, néha ez a csokis verzió beugrik.
Vagy banánnal, kakaóporral..úgyis szuper.
Mondjuk nekem meztelenül is bejön:-)

Amit kérdeznék, nekem nem működik Alan blogja, és nem tudom mi lehet az oka...nálam vírusosnak jelzi a rendszer, meg mintha zárttá tette volna a blogger... szóval nemtom:-) Ha tudsz róla, és publikus a megfejtés...légyszi... néha ide benézek:-)

papanick

Zsófi írta...

Sziaa! :) Banánhoz én sem édesítek, de az almával nekem nem elég édes :)
Alan bezárta a blogot, de a miértjét nem kötötte az orromra, faggatni pedig nem szerettem volna.

Unknown írta...

Köszi a választ!
Így már értem, reméltem, hogy te tudni fogod.
Azért őszintén sajnálom, hogy bezárt :-(
Egy RSS olvasó segítségével leskelődök nálad (is,) mégse tudom, hogy készen van-e a könyved, mert címet olvasok itt baloldalt :-), de nem látok elérhetőséget... vagy nem jól látok :-)


Zsófi írta...

A könyv elkészült, csak vannak fennakadások a forgalomba helyezésével. Ha lesz valami konkrét, majd megírom :)

picipoci írta...

Szuperül hangzik. Holnap kipróbálom reggelire :D

Megjegyzés küldése

ZABirodalom Copyright © 2013