Pulyka regenorosan

2021. augusztus 8., vasárnap

Az én drága egy kisfiam nagyon szereti a csirkeaprólékot. Most mondhatjátok, hogy jó hülye vagyok, ez pulyka, és nem is apró. Ez tökre így van, de gondoltam meglepem egy kis szárnnyal, had legyen boldogság 🤣.
Magunknak meg vettem 2 jó nagy pulykacombot. Egyet lefagyasztottam, jó lesz máskor.
A pulykát jó bepácolni vagy fél napra fokhagymás tejbe. Regenor nem engedi a tejet, úgyhogy én ezt kiváltottam kókusztejszínnel.
Fogtam a faint Tupperware fokhagymanyomómat...most megint mondjátok, hogy jó hülye vagyok, ilyen drága nyomóval vagizok, de ha van alap nyomótok, tudjátok, hogy használat után lehet böködni bele a fogpiszkálót rendületlen. A tupis ezzel ellentétben marha könnyen tisztítható, meg hát ugye nekem 20%-al olcsóbb is, szóval megengedhettem magamnak 🤣! Na hol tartottam...belenyomkodtam 5 gerezd fokhagymát 200 ml kókusztejszínbe, 2 mokkáskanál sóval és kis borssal elkevertem.
A pulyka alkatrészeit bepakolta az UltraPro nevezetű sütőben is használható műanyagomba, és jól bepácoltam a fokhagymás kókusztejszínes gezemicémmel. Tetőt rá, és bevágtam pár órára a hülytőbe. 
Miután pár óra elment az életemből...közben szobabicajzoztam, zuhanyoztam, bedobtam egy mosást...200 fokra előmelegített sütőbe tettem, és kb 2 óra alatt tökéletesre sütöttem. Belül omlik, kívül ropog... tökéletes! 
Ha érdekelnek az aktuális Tupperware akciók:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

ZABirodalom Copyright © 2013